.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبرد رایکا برای بقا
تیم رایکا بابل در هفته ۳۳ لیگ دسته یک فوتبال، امروز در دیداری حساس، میزبان سایپای تهران است.

به گزارش شمال نیوز، هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد به طور همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۹ در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان سایپا تهران است.

در حالی که تکلیف دو تیم صعود کرده به لیگ برتر، پس از بازی‌های هفته گذشته مشخص شد و تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی صعودشان به لیگ برتر مسجل شد، رقابت در انتهای جدول، برای فرار از سقوط به لیگ دسته دو همچنان ادامه دارد.

در انتهای جدول تاکنون سقوط تیم‌های ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ ۲ مشخص شده و تکلیف تیم سوم سقوط کننده از بین چند تیم در پایان بازی‌های این هفته و شاید هفته پایانی معلوم شود.

تیم‌های رایکا بابل و سایپای تهران، دو تیمی هستند که در پایین جدول برای فرار از سقوط می‌جنگند به همین خاطر بازی امروز دو تیم در بابل به نوعی شش امتیازی محسوب می‌شود.

پیروز قربانی بازیکنان رایکا را برای بازی حساس و مهم آماده کرده تا با کسب ۳ امتیاز این بازی، تا حدودی خیال خودشان را برای ماندن راحت کنند، اما در مقابل حمید درخشان که چند هفته‌ای است هدایت نارنجی پوشان را بر عهده گرفته نمی‌خواهد به این سادگی لیگ یک را ترک کند و راهی لیگ دو شود.

رایکا با ۳۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد و سایپا هم با ۳۷ امتیاز در رده چهاردهم جای دارد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.